Aktiver din målgruppe med Augmented Reality

af Martin Villadsen

Augmented Reality er ligsom Virtual Reality et redskab, der bliver mere og mere populært som markedsføringsredskab. Dette skyldes især, at det er et stærkt virkemiddel, hvis man gerne vil aktivere målgruppen. I dette indlæg vil vi give dig tre gode eksempler på, de mange muligheder der er, med Augmented Reality. – Se med herunder!

Hvad er forskellen egentligt på VR og AR???

Imens Virtual Reality skaber en simuleret verden, tilføjer Augmented Reality specifikke elementer, i den virkelige verden. Det populære spil Pokémon Go, er nok det bedste eksempel på dette.

Pas på – zombierne kommer!

I forbindelse med lanceringen af 5. sæson af The Walking Dead, lavede Tv kanalen Sky, denne underholdene kampagne, der i den grad skabte rædsel blandt forbipasserende!

Stockholm is your canvas

I forbindelse med Stockholm Art Week, ønskede folkene bag, at gøre eventet mere mangfoldigt og tilgængeligt, for almindelige mennesker. Ved hjælp af Augmented Reality, aktiverede de den almindelige svensker, i forhold til dette.
Se hvordan herunder:

Fokus på global opvarmning gennem Augmented Reality

Coca Cola og WWF lavede i samarbejde en fin video, som beskriver hvordan global opvarmning påvirker isbjørnene, her var det muligt at komme “helt tæt på” konsekvenserne af dette.

Mulighederne er altså mange med Augmented Reality, så hvis du gerne vil aktivere din målgruppe, kunne dette være et fornuftigt redskab, at anvende.

Vil du vide mere om Kadavers verden og hvordan vi arbejder med content indhold, så kontakt Søren Bo Steendahl på 26225786 eller mail. Ellers kan du læse vores indlæg om Virtual Reality, ved at klikke her.

Skriv en kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *