Sådan gør du dine events til en magnet for nye leads

af Søren Bo Steendahl

Events og kundearrangementer er en af de bedste måder at tiltrække nye leads på. Men alt for mange virksomheder udnytter ikke de digitale muligheder, der gør din event-planlægning mere intelligent, omkostningseffektiv og millimeter præcis. 

Selve eventet kan også med fordel gøres en smule anderledes og spændende, så det hele ikke er glemt, når du går ud af døren. Vi har alle været til events, som ikke har efterladt noget nævneværdigt indtryk – events som næsten er glemt, før man er nået hjem. 

Til vores sidste event sammen med IIH serverede vi derfor champagne og hindbærbrus sammen med hindbærsnitter til morgenmaden i stedet for den klassiske kaffe og croissant. Det skabte en masse samtaler, og i hvert fald glemmer man det ikke lige med det første. 

For at skabe et event, der skiller sig ud og rammer de rigtige, vil vi derfor anbefale at du stiller dig selv nogle vigtige spørgsmål i forhold til forberedelserne til et event. De spørgsmål og meget mere får du svar på i denne guide udarbejdet af Kadaver og vores samarbejdspartner IIH Nordic.

Download den her og få også invitationer til fremtidige events fra Kadaver og IIH Nordic 

Champagne til morgenmad

IMG_0203

Skriv en kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *